Υποκρισία, βιάγκρα & ανικανότητα στον ΟΗΕ

…και ’μισθοφόροι’ με στυτική δυσλειτουργία.

http://www.msnbc.msn.com/id/42809612/ns/world_news-mideastn_africa

Υποκριτικότατα την Παρασκευή στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ οι εκπρόσωποι Ινδίας, Κίνας και Ρωσίας εκδήλωσαν τον αυξανόμενο σκεπτικισμό τους για την αποτελεσματικότητα της αεροπορικής εκστρατείας, η οποία φοβούνται οτι έχει μετατρέψει τη διαμάχη σε παρατεταμένο εμφύλιο που θα προκαλέσει πολύ περισσοτερους θανάτους αμάχων.

Να υπενθυμίσουμε οτι οι συγκεκριμένες χώρες επέλεξαν την αποχή κι όχι το βέτο στο ψήφισμα 1973 του Συμβουλίου Ασφαλείας που εξουσιοδοτούσε την εφαρμογή «ζώνης απαγόρευσης πτήσεων» πάνω απ΄τη Λιβύη καθώς επίσης και τη λήψη «οποιωνδήποτε αναγκαίων μέτρων» με σκοπό την «προστασία αμάχων».

Αλλά δεν υπάρχει κανείς σοβαρός αναλυτής που δεν καταλάβαινε τί σηματοδοτούσε το συγκεκριμένο ψήφισμα. Μέσα σε ένα πλαίσιο καταιγιστικής προπαγάνδας για τις ‘θηριωδίες’ του καθεστώτος Καντάφι, τις καταγγελίες για ‘γενοκτονία’, ‘βομβαρδισμούς αμάχων’, μια στρατιωτική επέμβαση που στηρίχτηκε ακριβώς πάνω στην υστερία των ΜΜΕ δεν μπορούσε παρά να σημαίνει ακριβώς αυτό που συμβαίνει αυτή τη στιγμή: βομβαρδισμοί με στόχο την αλλαγή καθεστώτος, με απώτερο στόχο την προτεκτορατοποίηση. Εκτός κι αν είχαν σκοπό να σώσουν την ανατολική Λιβύη και να αφήσουν στο δυτικό τμήμα τον «χασάπη» ελεύθερο να σφάζει υποτίθεται μαζικά. Ο ίδιος ο Ινδός αντιπρόσωπος είχε δηλώσει οτι υπήρχαν ασφυκτικές πιέσεις να ψηφίσουν μία απόφαση που ενέκρινε επίθεση εναντίον μιας χώρας «με βάση αναπόδεικτα στοιχεία, για τα οποία δεν μας είχαν δώσει καμμία επιβεβαίωση».

Κάτι τέτοιο μόνο σε κύκλους αφελών προοδευτικών στην Ελλάδα και την Ευρώπη θα μπορούσε να περπατήσει ως πρόσχημα, όπως και έγινε. Δεν είναι στρατιωτική επέμβαση και εισβολή επέμεναν κάποιοι, είναι «παρέμβαση», ‘no fly zone’, περιορισμένα ‘χειρουργικά’ πλήγματα. Κάποιοι άλλοι πάλι που αρέσκονται σε σχεδιασμούς επί χάρτου με βάση τα αξιόπιστα στοιχεία που μας έδιναν τα ΜΜΕ, εμφανίζονταν βέβαιοι οτι χωρίς την αεροπορία του ο Καντάφι ήταν τελειωμένος, οι «εξεγερμένοι» είχαν τη νίκη στο τσεπάκι.

Δύο μήνες μετά και η κατάσταση δεν έχει αλλάξει, το πιο χαϊδεμένο ‘αντάρτικο’ της Δύσης δεν το κουνάει ρούπι χωρίς θηριώδεις βομβαρδισμούς του ΝΑΤΟ να του ανοίγουν το δρόμο, η χώρα ρημάζεται, οι αγγλογάλλοι ικετεύουν τις ΗΠΑ για ενεργότερη εμπλοκή. Φυσικά δεν γίνεται λόγος καν για κατάπαυση του πυρός και ειρήνευση, εκτός κι αν παραδωθεί η χώρα αμαχητί στους ΝΑΤΟϊκούς και τις μαριονέττες της Βεγγάζης. Η λύση όπως πάντα είναι φυγή προς τα εμπρός: κλιμάκωση βομβαρδισμών, οικονομικός στραγγαλισμός, απόπειρες δολοφονίας ξένου ηγέτη (παράνομη πρακτική ακόμα και με τη δική τους νομοθεσία- μήπως λογαριασμό θα δώσουν?), καταστροφές υποδομών και τέλος, ένταση της επικοινωνιακής εκστρατείας δαιμονοποίησης του καθεστώτος.

Ετσι την Παρασκευή στο Συμβούλιο Ασφαλείας, προκειμένου να καμφθούν οι (υποκριτικοί) προβληματισμοί για την πορεία της ΝΑΤΟϊκής εκστρατείας, η αντιπρόσωπος των ΗΠΑ Σούζαν Ράις έβγαλε τα βαριά όπλα.

«Μας μίλησε για στρατιώτες που παίρνουν βιάγκρα και βιάζουν» «Μας μίλησε για στρατιώτες του Καντάφι που στοχοποιούν παιδιά , και για άλλες ακρότητες.»

Σύμφωνα με τις δηλώσεις της Ράις, δεν είναι απλά ‘εμφύλιος πόλεμος’ αυτό που συμβαίνει αλλά συστηματική τρομοκράτηση του πληθυσμού από τις δυνάμεις του Καντάφι, που περιλαμβάνει εκτεταμένη χρήση σεξουαλικής βίας, ενώ ‘πληροφορίες’ κάνουν λόγο για παροχή στους στρατιώτες προφυλακτικών και χαπιών βιάγκρα. Όπως πάντα ψάχνοντας κανείς για επιβεβαίωση στον διεθνή Τύπο συναντά τις φράσεις κλειδιά «ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες» και «ανώνυμες πηγές». (οι πρώτες καταγγελίες είχαν δημοσιευθεί στον Guardian, και προέρχονταν από την οργάνωση Save the Children που σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της έχει δραστηριοποιηθεί στην ανατολική Λιβύη).

Οι διπλωμάτες στο Συμβούλιο Ασφαλείας δήλωσαν οτι η Σούζαν Ράις δεν τους παρείχε καμμία απόδειξη για τις καταγγελίες για χρήση βιάγκρα.

«Η Ράις έφερε το θέμα στη συνάντηση αλλά κανείς δεν ανταποκρίθηκε» δήλωσε ένας διπλωμάτης υπό τον όρο της ανωνυμίας.

Πάλι καλά δηλαδή.

Και ‘μισθοφόροι’, και γενοκτόνοι και σεξουαλικά ανίκανοι? Όπως είχε πει κάποτε κι ο καλός στρατιώτης Σβέϊκ του Γιάροσλαβ Χάσεκ σε απάντηση ενός βαρύτατου κατηγορητηρίου απ’το στρατιωτικό δικαστήριο «μα σαν πολλά δεν ακούγονται όλα αυτά?».

Η ανικανότητα βέβαια των ‘μισθοφόρων’ του Καντάφι έχει γίνει φανερή στην Μιζουράτα. (βλέπε κι εδώ https://overdisinformation.wordpress.com/2011/04/16/το-ολοκαύτωμα-της-μιζουράτα-αφορμή-γ/)

Επί δύο μήνες ακούμε για εσκεμμένους μαζικούς βομβαρδισμους αμάχων,ανθρωπιστική καταστροφή, snipers που εκτελούν παιδιά, βόμβες διασποράς, βόμβες φωσφόρου, ισοπέδωση της πόλης…

Αλλά τα στοιχεία που δημοσίευσε η Human Rights Watch πριν από δύο εβδομάδες μιλούσαν για περίπου 257 νεκρούς, 900+ τραυματίες, εκ των οποίων περίπου 20 γυναίκες. Σήμερα οι πάντα αξιόπιστοι και φιλαλήθεις αντάρτες μιλάνε για αριθμό νεκρών που ανέρχεται σε χίλιους. http://www.hrw.org/en/news/2011/04/10/libya-government-attacks-misrata-kill-civilians

Συμπέρασμα? Ένας εκπαιδευμένος στρατός πασχίζει επί δύο μήνες να κάνει μια γενοκτονία της προκοπής σε μια πόλη 350.000 κατοίκων και δεν καταφέρνει παρά ελάχιστα. ( ε λίγο βιάγκρα ίσως χρειάζεται για ανύψωση του ηθικού…)

Και γιατί ο Καντάφι προσπαθεί εσκεμμένα να εξολοθρεύσει τον πληθυσμό της Μιζουράτα υπό το βλέμμα των κολοσσών του ανθρωπισμού, Ομπάμα, Κάμερον και Σαρκοζύ? Ε, Χίτλερ είναι σου λέει, ψύλλους στα άχυρα θα ψάχνουμε τώρα?

Μήπως όμως υπάρχει κι άλλη πιθανή εξήγηση για όλα αυτά?

Μήπως απλά οι ‘εξεγερμένοι’ και τα embedded μέσα «ενημέρωσης» μας έχουν φλομώσει στις μπαρούφες, όπως κάνουν εδώ και δύο μήνες?

http://www.spiegel.de/fotostrecke/fotostrecke-66991-3.html

Η εικόνα από ρεπορτάζ του Der Spiegel

«οι αντάρτες έχουν τοποθετήσει ελεύθερους σκοπευτές μέσα στην πόλη. Στην φωτογραφία ένας αντάρτης σκοπεύει μέσα από παράθυρο ενός νοσοκομείου». Έτσι απλά. Ας διανοηθούμε μόνο την υστερία και την κατακραυγή αν η περιγραφή μιλούσε για ‘δυνάμεις του Καντάφι’…

Από : Ομάρ Μουχτάρ

Advertisements
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

20 Responses to Υποκρισία, βιάγκρα & ανικανότητα στον ΟΗΕ

  1. Ομάρ Μουχτάρ says:

    …και μια ‘ανακοίνωση’ λίγο άσχετη αλλά σχετική με το blog:
    Κατόπιν ‘ωρίμου σκέψεως’ όπως λένε ,αποφάσισα μια πιο σταθερή περσόνα/νικ, τουλάχιστον για το συγκεκριμένο blog και τις δημοσιεύσεις του.
    Στο εξής θα εμφανίζομαι σαν “Ομπλόμωφ”.
    Το ‘ομάρ Μουχτάρ’ οφειλόταν περισσότερο σε παρόρμηση σε σχέση με τα λιβυκά. Δυστυχώς πολλοί πρωτοάκουσαν αυτό το όνομα επειδή το επικαλούνται οι “εξεγερμένοι” του ΝΑΤΟ (πιθανόν να άκουσαν και το όνομα ‘Λιβύη’ για πρώτη φορά το Φεβρουάριο), προφανώς επειδή ο Μουχτάρ, ήρωας εναντίον της ιταλικής αποικιοκρατίας ήταν από την Κυρηναϊκή, κι επειδή οι ‘εξεγερμένοι’ παριστάνουν οτι κάνουν εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα…καλώντας και τους Ιταλούς να συμμετέχουν στους βομβαρδισμούς και το πλιάτσικο.
    Κάποιοι έχουν την αντίθετη άποψη για το ποιός δικαιούται να τον επικαλείται.
    http://sonsofmalcolm.blogspot.com/2011/04/film-on-omar-al-mukthar-mujahid-father.html
    Βέβαια, όπως διαβεβαίωσε τους Ιταλούς ο πρώην υπουργός δικαιοσύνης του Καντάφι και νυν μαριονέττα της Βεγγάζης Αμπντούλ Τζαλίλ “δεν θα σας δούμε σαν αποικιοκράτες”. Αφού το λέει κάποιος τόσο αξιόπιστος εμείς δεν έχουμε λόγο να αμφιβάλλουμε.

  2. Ομπλόμωφ says:

    Η άποψη του Αλαίν Μπαντιού για τη Λιβύη, ένα πολύ ενδιαφέρον κείμενο (και κάθε άλλο παρά ‘φιλοκανταφικό’), από αναδημοσίευση εδώ : http://ilesxi.wordpress.com/2011/04/05/katigorobadiou/
    Το είχα διαβάσει στην Αυγή (παραδόξως, και για μένα και για την Αυγή) προ εβδομάδων, κι όλο ξεχνούσα να το αναδημοσιεύσω.
    Συνήθως τον Μπαντιού κάποιοι της ‘ριζοσπαστικής Αριστεράς/της προόδου κτλ κτλ’ τον έχουνε κορώνα στο κεφάλι τους. Αυτή τη φορά όμως μας τα χάλασε ο άτιμος. όχι μόνο δεν συντάχθηκε με την ‘ανθρωπιστική’ εισβολή αλλά έφτασε στο σημείο να υπονοήσει οτι όλη η ιστορία της Λιβύης ήταν προσχεδιασμένη!
    “Δεν ήξερες ότι οι γαλλικές και οι βρετανικές μυστικές υπηρεσίες οργάνωναν την πτώση του Καντάφι από το περασμένο φθινόπωρο; Και ούτε σου προκάλεσε κατάπληξη το γεγονός ότι, σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες αραβικές εξεγέρσεις, όπλα άγνωστης προέλευσης εμφανίστηκαν στη Λιβύη;¨”

    Κάποιοι άλλοι όμως “αριστεροί” συνεχίζουν απτόητοι να υιοθετούν αυτούσια την πολεμική προπαγάνδα και να κουνάν και το δάχτυλο. όσοι έχουν γερό στομάχι ας ρίξουν μια ματιά στο κείμενο-εισαγωγή εδώ http://enosy.blogspot.com/2011/04/blog-post_29.html .
    “Εξεγέρσεις” και “εξεγερμένοι” με διακριτική υποστήριξη από τη Χίλλαρυ, τον Σαρκοζύ και τον Δρούτσα? Ε, ας το δοκιμάσουμε την Πρωτομαγιά, τί έχουμε να χάσουμε?

  3. C3TM says:

    Άσχετο, ξέρει κανείς τι έπαθε το indymedia; Για κάποιο λόγο δεν ανοίγει και δε νομίζω να φταίει το tor.

  4. Ομπλόμωφ says:

    Χαχα, το πρόσεξα κι εγώ το πρωί. Μή σώσει και ξανανέβει!

  5. C3TM says:

    Και μετά με ποιους θα τσακωνόμαστε; Πολύ παράξενο πάντως. Έχει γούστο να βγουν μετά και να πουν ότι τους την πέσαν υπηρεσίες/φασίστες/χασάπηδες για να κερδίσουν πάλι υποστήριξη.

  6. C3TM says:

    Τελικά δε βλέπω να είναι προσωρινό το πρόβλημα. Το SSL certificate άλλαξε από ένα που είχαν στην cacert σε ένα που απλά λέει brb που σημαίνει ότι μάλλον δεν το είχαν σε backup. Το patras που ήταν στον ίδιο server βγάζει μήνυμα ότι patras.indymedia.org and athens.indymedia.org is down due some server fault. και ακόμα και το Scotland που ήταν στον ίδιο server βγάζει ακριβώς το ίδιο μήνυμα με το patras. Μοιάζει σαν να τα έφτυσε ο δίσκος και να μην είχαν και backups. Τελικά ο υπερπαραπληροφορημένος με τα ((i)) filles αποδείχτηκε προφήτης.

    Το τέρας μάλλον πέθανε και κυριολεκτικά. Στο τριήμερο πρέπει να πέσει γιορτή.

  7. Ομπλόμωφ says:

    Χαχαχα, λες? Αμήν και πότε! Ομολογώ οτι δε θα μου λείψει καθόλου, ειδικά με το φετεινό χάλι τους και τα τρολλοαμερικανάκια που τό’χουν κατακλύσει.
    ίσως βέβαια να επανεμφανιστεί με άλλη μορφή, κάτι θα σκεφτούν. (άλλωστε κι απ’αυτά τα τεχνικά που ανέφερες δε σκαμπάζω γρι!)

  8. C3TM says:

    Ίσως και να το γλυτώσουν δεν είμαι σίγουρος αλλά δε δείχνει καλό γι’ αυτούς σίγουρα. Αυτό που μου τη σπάει είναι ότι δεν υπάρχει κάτι καλό να γεμίσει τη θέση του τώρα που είναι πεσμένο πριν προλάβει να βρικολακιάσει. Έτσι βιαστικά δε γίνεται τίποτα βέβαια αλλά αν απλά περιμένουμε τις εξελίξεις το πολύ πολύ να μας καπελώσουν καινούργιοι ΣΟιτες που θα εκφυλιστούν και αυτοί σιγά σίγα.

  9. Ομπλόμωφ says:

    Δυστυχώς επανήλθε. Φαίνεται να έχουν χαθεί οι χθεσινές δημοσιεύσεις και είναι κάπως δυσκίνητο.

  10. Παντως το patras οπως και το thessalonikis.indymedia εχουν παψει να λειτουργουν, με εξηγησεις που εδωσαν οι Σ.Ο. τους. Το patras τον προηγουμενο χρονο, και το thessalonikis πριν 5 χρονια νομιζω. Για το athens τεχνικα προβληματα ως συνηθως νομιζω θα ηταν που το εριξαν. Εγω δεν ευχομαι να σταματησει να λειτουργει. Ακομα και με τη λογοκρισια του. Ειμαι υπερ του να ακουγοντε ολες οι φωνες, και του ΝΑΤΟ και των χρυσαυγιτων, και τα παντα. Ειμαι υπερ της αποψης, αφηστε ολα τα λουλουδια να ανθισουν

  11. Ομπλόμωφ says:

    Ελευθερίων ηθών, διαφωνώ. Στην ουσία οι απόψεις του ΝΑΤΟ είναι αυτές που ελεύθερα δημοσιεύονται εκεί μέσα, και στις υπόλοιπες πέφτει χοντρό ψαλίδι.
    όσο πιο σύντομα εξαφανιστεί αυτό το καμουφλαρισμένο μέσο διάχυσης της κυρίαρχης προπαγάνδας τόσο το καλύτερο.

  12. C3TM says:

    Καλά της Θεσσαλονίκης ήταν γνωστό ότι είχε κλείσει και ήταν και σοβαρό πλήγμα γιατί δεν είχε πάθει τέτοια διαφθορά όπως της Αθήνας. Η Πάτρα τι έπαθε όμως; Τώρα το μαθαίνω ότι έκλεισε. Εντωμεταξύ έχει πλάκα γιατί τσακίστηκαν να φτιάξουν το athens αλλά το scotland είναι ακόμα κάτω. Καλά να πάθουν οι Σκοτσέζοι που τους εμπιστεύτηκαν. Πλάκα θα χει να κράταγαν backups μόνο από το athens.

    Συμφωνώ πάντως με τον Ομπλόμωφ. Το athens όπως κατάντησε δεν είναι άλλη μια φωνή αλλά χώρος που αφήνονται συγκεκριμένες φωνές και κόβονται όλες οι άλλες, ειδικά αν δεν ταιριάζουν με τα αναρχομπαχαλίστικα κριτήρια των λογοκριτών. Ας λειτουργεί όμως δε με νοιάζει, αρκεί να υπάρχει και άλλη δημοκρατική επιλογή. Δε φοβάμαι τα φαντάσματα σαν το athens. Στην άλλη δημοκρατική επιλογή άλλωστε δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να ακούγονται και οι σπονσοραρισμένες φωνές από τη ΣΟ που ακούγονται τώρα στο athens, αρκεί όμως να ήταν ελεύθερη και η κριτική που θα τις διέλυε. Εκεί ποντάρω.

  13. απο το athens indymedia

    καλύτερα να το κρατήσεις το κειμενο
    από @ σπο imc 3:12μμ, Κυριακή 1 Μαΐου 2011
    Μέχρι να διορθωθούν εντελώς τα τεχνικά προβλήματα.
    Αυτό που έχουμε σήμερα είναι μια προσωρινή λύση για να καλυφθούν οι ανάγκες ενημέρωσης για τη σημερινή μέρα, και μερικά πράγματα δεν λειτουργούν σωστά. Η συζήτηση που άνοιξες δεν είναι συνδεδεμένη με το αρχικό άρθρο και όταν επιστρέψουμε στην κανονική λειτουργία του Indymedia μπορεί και να χαθεί το σχόλιό σου.
    για την επιθεση που εγινε
    από … 3:09μμ, Κυριακή 1 Μαΐου 2011
    δεν ξερω να σας βοηθησει καθολου η πληροφορια,παντως η επιθεση εναντιον του ιντυ εγινε με pyloris(μεταφορα του slowloris σε python) σιγουρο.

  14. Και το indy.gr εχει πεσει

  15. C3TM says:

    Αν ήταν DoS με το slowloris δε θα ήταν τόσο χοντρό πρόβλημα ώστε να αλλάξουν σέρβερ. Αλλά ανάθεμα και αν μάθουμε ποτέ κάτι από κει μέσα, σαν την KGB έχουν καταντήσει.

    Απ’ ότι είδα ο αγαπημένος σε όλους μας ροζ πάνθηρας (εγώ δηλώνω φαν) έβγαλε καινούργιο εξεγερτικότατο κείμενο, σε δύο μέρη παρακαλώ. Το πρώτο https://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/2011/04/26/%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%AC-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AC%CE%BE%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B9%CF%83/ και το δεύτερο https://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/2011/04/29/%CE%B5%CE%BE%CE%AD%CE%B3%CE%B5%CF%81%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B1%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%B3%CE%BC%CE%AE%CF%82%CE%BC%CE%AC%CE%B7%CF%82-201/

    Ενώ αγωνίζομαι να τον πάρω στα σοβαρά δε με αφήνει ο ίδιος. Καλεί ουσιαστικά σε εξέγερση στις 11 του Μάη στα πρότυπα των Αραβικών εξεγέρσεων που μάλιστα αποκαλεί και “εξεγερτικό τσουνάμι” ή κάτι τέτοιο γελοίο, με συντονιστή το ίντερνετ. Είναι το ίδιο θεώρημα των αναδυόμενων δομών μέσα από τον εξεγερσιακό αυθορμητισμό που επαναλαμβάνουν και άλλοι. Και αντί να δει με ανοιχτά μάτια το καπέλωμα της Αιγυπτιακής επανάστασης από το στρατό αυτός συνεχίζει το ίδιο βιολί. Άιντε να περιμένουμε μέχρι τις 11 Μάη και αν είναι για κάτι καλό ας βγάλει όλο το κόσμο μαλάκες.

  16. Ομπλόμωφ says:

    Σκοτώσαν τον μπαμπούλα λέει και βγήκαν οι Αμερικάνοι στους δρόμους…
    Δέκα χρόνια μετά τις 11/9 πόσους εκατοντάδες χιλιάδες έχουν σκοτώσει αυτοί, αναρωτιέμαι…
    Σε λίγο θα καθαρίσουν και τον Καντάφι, η “δημοκρατία” θριαμβεύει.
    Ε ρε δούλεμα που τρώμε….

  17. ενα αρθρο βασιλοαναρχικών του athens indymedia

    1286202 υπάρχει/υπήρξε κίνημα κατά της βασιλείας στην Αγγλία;
    από τάκης 5:49μμ, Παρασκευή 29 Απριλίου 2011
    Δεν την πέταξα ακόμα την τηλεόραση, με συνέπεια να με πρήξουν σήμερα με το βασιλικό γάμο. Έψαξα στο google για τον αν υπάρχει ή υπήρξε ποτέ κάποιο κίνημα στη Βρετανία για την κατάργηση της βασιλείας αλλά δε βρήκα τίποτα. Μήπως ξέρει κανείς;
    Δεν την πέταξα ακόμα την τηλεόραση, με συνέπεια να με πρήξουν σήμερα με το βασιλικό γάμο. Έψαξα στο google για τον αν υπάρχει ή υπήρξε ποτέ κάποιο κίνημα στη Βρετανία για την κατάργηση της βασιλείας αλλά δε βρήκα τίποτα. Μήπως ξέρει κανείς;

    και η απαντηση ενος βασιλοαναρχικου κωλοχαφιε!

    1286283 Ξεκολλήστε…
    από @ 0:34πμ, Σάββατο 30 Απριλίου 2011
    Παραπάνω έγραψα ότι η Αγγλία δεν είναι ρεπουμπλικανική χώρα απλά επειδή η βασιλεία συμβιβάστηκε με την αστική τάξη από πολύ νωρίς (βλ. Magna Carta κτλ.), αυτό ΔΕΝ σημαίνει ότι εδώ έγινε επανάσταση κι εκεί όχι και αναβλήθηκε άρα είναι πιο… καθυστερημένοι. Με άλλα λόγια το ίδιο είναι είτε έχεις ρεπουμπλικανισμό είτε βασιλευομένη δημοκρατία, πολιτειακά δεν υπάρχει διαφορά από την προεδρευομένη δημοκρατία. Θα έλεγα μάλιστα ότι είναι πιο “δημοκρατική” με τους όρους της αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας γιατί το κοινοβούλιο έχει μεγαλύτερη εξουσία από κάποιες ρεπουμπλικανικές χώρες όπως η Αμερική ή ή Γαλλία. Και στην Ελλάδα έχουμε ρεπουμπλικανικό σύστημα, αλλά προεδρευόμενη δημοκρατία, όχι προεδρική, άρα πολιτειακά είμαστε πιο κοντά στην Αγγλία (απλά επειδή ο ανώτατος άρχοντας εδώ ο πρόεδρος εκεί το στέμμα) δεν έχουν πρακτικά καμμία αρμοδιότητα.
    Μην μπλέκετε το αν υπάρχει ή όχι στέμμα με την ουσία του πολιτεύματος: αυτή κρίνεται από το πόσο διαχωρισμένες είναι η εξουσίες. Η βασιλεία στην Ελλάδα απέκτησε πολύ κακή φήμη για άλλους λόγους, όχι πολιτειακούς.
    Πωπώ… αυτά προς το παρόν γιατί παρόλο που είμαι αναρχικός παραπάνω μιλάω σα μαρξιστής, ντροπή μου!

    και η απαντηση του μαρξιστη ημαρτον!

    ε όχι και δεν υπήρχε πολιτειακό πρόβλημα με τη βασιλεία…
    από ήμαρτον 4:36μμ, Κυριακή 1 Μαΐου 2011
    1. Υπάρχουν αντιβασιλικοί στην Αγγλία, Σκωτία, Ουαλία και περισσότεροι από όλους στην Ιρλανδία. Σε Σκωτία και Ιρλανδία όμως είναι πιο μπλεγμένο το ζήτημα με την εθνική ανεξαρτησία από τους Άγγλους μιας και οι Άγγλοι βασιλιάδες είτε σκότωναν τους βασιλιάδες των άλλων χωρών είτε συγχώνευαν τα στέμματα τους στο Αγγλικό. Ουσιαστικά μόνο Άγγλος βασιλιάς υπάρχει.
    http://www.republic.org.uk/
    2. Όταν συμφωνήθηκε η Magna Carta δεν υπήρχε αστική τάξη ούτε για καλαμπούρι. Η συμφωνία έγινε μεταξύ του βασιλιά και της μεγαλοφεουδαρχικής τάξης των ευγενών. Καμία σχέση με τις αστικές εξεγέρσεις μετά τον 15ο αιώνα, πόσο μάλλον με τις αστικές επαναστάσεις του 18ου.
    3. Πλάκα κάνεις; Το παλάτι στην Ελλάδα ανεβοκατέβαζε κυβερνήσεις, διοικούσε το στρατό και λειτουργούσε σαν εντολοδόχος των Άγγλων. Αν δεν είχαμε διώξει το βασιλιά ακόμα θα είχαμε τη αφεντομουτσουνάρα του σαν ανώτερο άρχοντα με υπερεξουσίες. Ο πρόεδρος της δημοκρατίας ούτε μόνιμος άρχοντας είναι ούτε έχει τέτοιου είδους υπερεξουσίες.
    Όσο για το ότι το σύστημα της Αγγλίας είναι δημοκρατικότερο από άλλο συγνώμη φίλε αλλά είναι παπαριά απ τις λίγες. Η βασίλισσα έχει την δύναμη να διαλύει κυβερνήσεις, εγκρίνει προϋπολογισμούς, διατηρεί μυστικότητα πάνω από τα έξοδα της οικογένειας. Η κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος από τους ξεμωραμένους αιμομίκτες είναι εντελώς αντιδημοκρατική ότι και να λες εσύ τώρα.

  18. C3TM says:

    Χαχα κοίτα να δεις! Αν και δεν το συνηθίζω να συνδέω πράγματα εντός του athens με πιο σταθερά nicknames εκτός για να αποφεύγω αναδρομικά κοψίματα και μπαναρίσματα, θα αναλάβω την ευθύνη για το τελευταίο post του ήμαρτον. Χωρίς σχόλιο όμως δε ξέρω αν το βάζεις στην ίδια κατηγορία μαλάκυνσης με τους άλλους δύο.

    Πριν ένα μήνα διάβαζα το βιβλίο του Holt για τη Magna Carta (είναι από τα βασικά) και όταν είδα ότι έλεγε τους βαρόνους αστούς μου σηκώθηκε η τρίχα. Καμία σχέση απολύτως. Ακόμα και ακραία συντηρητικοί ιστορικοί δε θα έλεγαν τέτοιο πράγμα. Γενικά η συνταγματική ιστορία της Βρετανίας είναι πολύ περίπλοκο πράγμα για να γίνονται τέτοιες αστείες γενικεύσεις. Ειδικά στο θέμα των επαναστάσεων στη Βρετανία γίνεται χαμός μιας και μπλέκονται αντιβασιλικοί parliamentarians, θρησκεία αντί ξεκάθαρης ιδεολογίας, περίεργες συμμαχίες αστών και βαρόνων, φεουδαρχικά με εμπορικά συμφέροντα, τυραννική και καταχρηστική βασιλεία (στην Αγγλία ποτέ δεν έγινε αποδεκτό το θεόπνευστο της βασιλείας, ο βασιλιάς ήταν υποχρεωμένος να ακολουθεί τους αρχαίους νόμους), πολύ ιδιαίτερα πολιτειακά επιχειρήματα κλπ. Δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο όπως περίπου είναι η Γαλλική Επανάσταση που έγινε μετά τη βιομηχανική επανάσταση ή η Αμερικάνικη Επανάσταση που και αυτή είχε ξεκάθαρο αστικό ριζοσπαστισμό στα σπάργανα της. Αλλά όπως πάντα, αναρχικοί (του indymedia συγκεκριμένα) και ιστορία έχουν πάρει διαζύγιο. Τεράστια κενά σε θέματα πολιτικής και επαναστατικής ιστορίας και απίστευτος δογματισμός και κολλήματα στα λίγα κομμάτια της πολιτικής και επαναστατικής ιστορίας που ξέρουν.

    Αν και με θεωρώ αναρχομαρξιστή με περισσότερο Μαρξ παρά Μπακούνιν στο μείγμα, το μαρξιστής πως το συμπέρανες;

  19. eleftherionhthon says:

    Kοιτα να δεις! Ολο στους γνωστους μου πεφτω. Το μαρξιστης το εβαλα γιατι μου την εσπασε ο κωλοχαφιες αναρχομαλακοπιτουρας του indymedia παραπανω. Που εγραψε τις μαλακιες του ο ηλιθιος χαφιες ανιστοριτος, και εγραψε στο τελος ο βλαμενος οτι απανταει σα μαρξιστης. Ε και γω του απαντησα ποια ειναι η αποψη ενος μαρξιστη! Δηλαδη, οχι ενος μαρξιστη, απλως ενος ενυμερωμενου ανθρωπου, που ξερει εστω δυο τρια πραγματα, και δεν ειναι κανας κωλοχαφιες ασφαλιτης που το παιζει αναρχικος!

  20. C3TM says:

    Έλα μη το παρεξηγείς το παιδί. Μπορεί να είδε το βασιλικό γάμο και να παρασύρθηκε. Με τόσο φρουφρού, άμαξες, και γιρλάντα είναι να τον κατηγορείς; Πολύ πλάκα το “φτου μου που γράφω σαν μαρξιστής”. Βασιλοαναρχικός πραγματικά. God save the queen!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s