Σχετικά με τα σχόλια

Μερικά σχόλια μπαίνουν αυτόματα στην κατηγορία spam χωρίς να είναι. Όποτε τα βλέπουμε θα τα ξεμπλοκάρουμε.

Advertisements
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

11 Responses to Σχετικά με τα σχόλια

  1. Ομάρ Μουχτάρ says:

    τί έγινε εσύ, ακόμα το παλεύεις μ’αυτούς?? ή σου κάναν οριστική διαγραφή κι εσένα,χαχα

  2. Στα πλαίσια του πειραματικού μου project θα ήθελα να ανακοινώσω και την εξής εμπειρική παρατήρηση: Σύμφωνα με το ημερολόγιο του athens.indymedia, αύριο 23 του μήνα, θα γίνει, μεταξύ πολλών άλλων, “Συγκέντρωση ενάντια στους λακέδες των ιμπεριαλιστών” στην Αθήνα!

    • anon says:

      Οι υπολοιποι κομμενοι θα την καλουνε εναντια στη ΣΟ του athens. :p

  3. Ομάρ Μουχτάρ says:

    Με πρόλαβες! ήμουνα έτοιμος να σου δώσω το άρθρο του Σάγκι που είχε μείνει για κάποια ώρα στον αέρα μέχρι να καταρριφθεί κι αυτό.

    Αντε να δω πόσος κόσμος θα μαζευτεί σήμερα μετά από τέτοια προπαγάνδα και εξαπάτηση….

  4. Ομάρ Μουχτάρ says:

    ένα απίστευτα γελοίο κείμενο που εξακολουθεί να αναμασά αυτούσια τα ψεύδη που έχουν ακουστεί τις πρώτες ημέρες των ταραχών στη Λιβύη με σκοπό να δικαιολογηθεί η ιμπεριαλιστική επέμβαση είναι κι αυτό ενός “μαύρου πάνθηρα” από τους ‘Σχολιαστές χωρίς σύνορα”, το οποίο αναδημοσιεύθηκε ως ‘ανάλυση΄και στο ίντυ ( φυσικά)

    http://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/2011/03/20/λιβύηαπτές-πραγματικότητες-και-ιδεο/#comment-69889

    μεταξύ των άλλων τερατωδών ψεμμάτων υπάρχει κι αυτό : σε λεζάντα φωτογραφίας από τη Βεγγάζη που δείχνει μια γυναίκα να κραδαίνει καλάσνικωφ ανάμεσα σε άλλους UCK αναφέρεται :
    “Ένα ταμπού έσπασε!Γυναίκες στην Βεγγάζη με όπλα όπως και οι άντρες.Η εξέγερση άλλαξε την θέση της γυναίκας στην Λιβύη η οποία ήταν σε πολύ χειρότερη θέση από αυτή της Αιγύπτου”

    Η δική μου απάντηση ήταν αυτή:
    Σε παραπέμπω σε ένα παλιότερο άρθρο του ‘Ιού’ της Ελευθεροτυπίας περί ‘φεμινισμού αλά Καντάφι’ από το 1997 ανεξαρτήτως του τί άποψη μπορεί να έχει κανείς για τις πολιτκές του Καντάφι ή και για τον Ιό .

    “Την ώρα που πολλοί Αμερικανοί, γυναίκες και άνδρες, εκφράζουν έντονη αμφιθυμία στο ζήτημα της στράτευσης των γυναικών, μια άλλη κοινωνία, εκείνη που η επίσημη αμερικανική πολιτική θεωρεί τον απόλυτο εχθρό της, μοιάζει πλέον εξοικειωμένη με τις ένοπλες γυναίκες της. Ο λόγος για τη Λιβύη, αν τουλάχιστον πιστέψουμε την ολλανδικής καταγωγής Maria Graeff-Wassink, κοινωνιολόγο ειδικευμένη σε θέματα Μέσης Ανατολής που πέρασε αρκετά χρόνια ερευνώντας τις επιπτώσεις της κανταφικής πολιτικής στις γυναίκες. Τα συμπεράσματα της επιτόπιας αυτής μελέτης αποτέλεσαν τον κορμό του βιβλίου της που εκδόθηκε στα γαλλικά το 1990 (“Les femmes en armes. Kadhafi feministe?”, εκδόσεις Armand Colin). Οπως φαίνεται, η κονωνία της Λιβύης δυσκολεύτηκε εξαιρετικά να αποδεχθεί την υποχρεωτική στράτευση των γυναικών, αλλά στη συνέχεια άρχισε σταδιακά να τη συνηθίζει.
    Απόδειξη της σθεναρής αντίθεσης που συνάντησε αρχικά η ιδέα του συνταγματάρχη Καντάφι να στρατεύσει τις γυναίκες της χώρας ήταν ότι ο σχετικός νόμος “ψηνόταν” από το 1969 έως το 1977. Κατά την Graeff-Wissink, το πειστικότερο επιχείρημα του εισηγητή του νόμου Καντάφι υπήρξε ότι, καθώς το Ισραήλ χρησιμοποιεί ήδη τις δικές του γυναίκες, οι Λίβυες οφείλουν να υπακούσουν κι αυτές στην έκκληση της πατρίδας. Η λοιπή επιχειρηματολογία, αντλημένη από τη θρησκεία (η σύζυγος του προφήτη οδηγούσε στρατό) ή την ιστορία (οι γυναίκες της χώρας έχουν επανειλημμένα προσφέρει τις υπηρεσίες τους στον πόλεμο) είχε μικρότερη απήχηση στον πληθυσμό, κυρίως τον ανδρικό. Μη θέλοντας να προκαλέσει τα πνεύματα, ο νόμος που ψηφίστηκε τελικά στρατεύει μόνο τα ανύπανδρα κορίτσια εφηβικής ακόμη ηλικίας.
    Δύο χρόνια αργότερα, το καθεστώς προχωρούσε στην ίδρυση της Γυναικείας Στρατιωτικής Ακαδημίας, θεσμό στον οποίο απέδιδε ιδιαίτερη σημασία. Οχι τόσο ως μηχανισμό παραγωγής αξιωματικών γυναικείου φύλου, όσο ως συμβολικό ιερό της νέας, “απελευθερωμένης”, Λίβυας γυναίκας, η οποία με τη σειρά της οφείλει να αποτελεί έκφραση και σύμβολο της ίδιας της επανάστασης. Στα εγκαίνια της Ακαδημίας, ο Καντάφι επαναλάμβανε την πάγια θέση του για τη σύνδεση της στράτευσης των γυναικών με τη βελτίωση της κοινωνικής τους εικόνας: “Οι γυναίκες δεν πρόκειται να απελευθερωθούν ή να γίνουν αντικείμενο σεβασμού και να ασκήσουν τα δικαιώματά τους αν δεν μάθουν να είναι δυνατές και να χειρίζονται όλα τα όπλα: τα όπλα του πολέμου όπως και τα όπλα της επιστήμης, της γνώσης, της κουλτούρας και της επανάστασης”.
    Στους αντίποδες της εμπειρίας των δυτικών κοινωνιών, η στράτευση των γυναικών στη Λιβύη διαθέτει κάποια χαρακτηριστικά που συναντήσαμε σε ευρωπαϊκές χώρες και στις ΗΠΑ: αποφασίστηκε για να εξυπηρετήσει διαφορετικούς σκοπούς από εκείνους που επικαλέστηκε η επίσημη προπαγάνδισή της.”

    Είπαμε , “Απτές πραγματικότητες και ιδεολογικά κατασκευάσματα”!!!! δεν θα μπορούσε να είναι πιο ειρωνικός ο τίτλος!!!

    • Καλά, αυτός ο “blackpanther” (που αν είχε συναντηθεί ποτέ με αυθεντικό “Μαύρο Πάνθηρα”, δεν ξέρω αν θα ζούσε ακόμη να λέει τις παπαριές του) δε μπορεί να γράψει ούτε ένα σχόλιο χωρίς να λέει ξανά και ξανά τα ίδια ψέμματα; Αλλά νομίζω ότι πρόκειται για τακτική δοκιμασμένη και εφαρμοσμένη και στο indymedia: δε πα να κατεβάσεις ένα κάρο στοιχεία και επιχειρήματα… όταν το θρεντ έχει μεγαλώσει τόσο που θες ώρες να το διαβάσεις και να πιάσεις το νόημα αν μπαίνεις πρώτη φορά, έρχεται ο άλλος και λέει πάλι τα ίδια ακριβώς απ την αρχή. Εκεί πρέπει να απαντάς με copy paste. Επανάληψη αυτοί; Επανάληψη κι εμείς!

  5. φερμ says:

    Γνωστός υπεργολαβος της συστημικής προπαγάνδας ο βλακ πανθερ και γνωστός απο παλιά στη ΠΔ για τις λασπολογικές επιθέσεις του.

    Η “τακτική” που αναφέρεις “over” ειναι πραγματικα δοκιμασμένη οχι μονο στο ιντιμιντια αλλά και γενικότερα ιντερνετικά τη συναντάς σε όποιο μπλοκ τολμήσει και ξεκινήσει κριτική κατά της παραπληροφορησης ή απλά ποσταριστεί κείμενο που δεν συμβαδίζει με την επισημη προπαγάνδα. Δες πχ εδω τι τραβήξαμε ο ομαρ και γω αλλά και άλλοι συντροφοι με τους εν υπηρεσία πόστερ που τρόλαραν επι μερες και συνεχίζουν… http://sarantakos.wordpress.com/2011/03/19/libya/

  6. φερμ says:

    Η απάντηση όμως σε αυτή τη “τακτική” νομίζω οτι βρίσκεται στον επικοινωνιακό πόλεμο του συστήματος που πάει παντα παράλληλα με τις νατοικές επεμβάσεις, ή τις σιωναζιστικές πρακτικές στη παλαιστίνη κλπ, ακριβώς για να κερδηθεί ο “πολεμος της αφήγησης” , ωστε να επιτευχθεί η “νομιμοποίηση” των κατασταλτικών μεθόδων για την εξασφάλιση της άπάθειας των μαζών.

    Ενα σημαντικό κείμενο που αποτελεί επιστημονική μελέτη των εξουσιαστικών θινκ τανκς και ακριβώς περιγράφει αυτή τη “τακτική” για την “διαμόρφωση της κοινής γνώμης”, οχι με βάση πραγματικά επιχειρήματα αλλά “σχηματικές φόρμες” που υποστηρίζονται με τη συνεχή και επαναλαμβανόμενη παρουσία των υποστηρικτών τους, ειναι αυτό εδώ.
    http://zionism-israel.com/Israel_Advocacy-Opinions.htm

    Το κείμενο εχει ως αντικείμενο τη προώθηση της σιωνιστικής προπαγάνδας, αλλά αυτό το μοτίβο που περιγράφεται μεσα είναι ακριβώς αυτό που χρησιμοποιείται ιντερνετικά αυτή τη στιγμή για τη “διαμόρφωση γνώμης” για το θέμα της Λιβύης.

    Οπως ακριβώς είχε γίνει – με το συνεχές τρολάρισμα στα ιντιμίντια – το καλοκαίρι με τη σφαγή των ακτιβιστών στα πλοία.

  7. Ομάρ Μουχτάρ says:

    Πάντως , τα άρθρα του Ιού είναι συνήθως εμπεριστατωμένα, εξού και χρησιμοποίησα το απόσπασμα αυτό σχετικά με τον ‘φεμινισμό αλά Καντάφι’ για να αποδείξω το πόσο γελοιωδέστατα και φαντασιόπληκτα ήταν αυτά που έγραφε ο ‘Πάνθηρας’ , ακόμα και σε λεζάντα φωτογραφίας.
    Το πρόβλημα είναι οι περίεργες συγκυρίες που επιλέγει ο Ιός για τις παρεμβάσεις του, πχ, να αναφέρει τον Πλεύρη του 1969 τη στιγμή που ετοιμαζόταν η αμερικανονατοϊκή εκστρατεια ενατίον της Λιβύης (όπως αναφέρει κι ο Φωτόπουλος στο άρθρο του) , ενώ αν θυμάμαι καλά το ίδιο ακριβώς είχε κάνει και το 2003 με άρθρο για τον Σαντάμ παραμονές της φονικής αμερικανικής εισβολής στο Ιράκ!

  8. φερμ says:

    Εχεις καλή μνήμη Ομάρ…
    Και όντος τα κείμενα του Ιού είναι εμπεριστατωμένα – και γω εχω χρησιμοποιήσει πολλά και συνεχίζω – αλλά οταν πρόκειται για νατοικές επεμβάσεις ή ομάδες που έρχονται σε ευθεία αντιπαράθεση με τη Πασοκική χόύντα τότε φάινεται ξεχνούν ξαφνικά τη …τεκμηρίωση.
    Για να καταλάβεις τι ρόλο παίζει ο Ιος δες εδώ και βγάλε συμπέρασμα μόνο σου… εγω δε λεω τίποτα…:
    http://indy.gr/analysis/akep-o-iospress-i-eleytherotypia-to-metamonterno-kai-i-probakatsia

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s